Kto jeszcze chce wiedzieć w jaki sposób
małym kosztem zwiększać zyski firmy?
PotÄ™ga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majÄ…tku i rozlegÅ‚ej strefy wpÅ‚ywów. Sukces i zysk nie sÄ… wyÅ‚Ä…cznie domenami wielkich koncernów i korporacji. Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartujÄ… siÄ™ i stajÄ… siÄ™ niepokonane. PamiÄ™tasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwaÅ‚y tylko maÅ‚e i Å›rednie zwierzaki? Åšwiat należy do maÅ‚ych i Å›rednich firm.
Niewidzialna rÄ™ka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcÄ… siÄ™ rozwijać i realizować swoje marzenia. Popiera ludzi gotowych postawić wszystko na jednÄ… kartÄ™ i z podniesionÄ… gÅ‚owÄ… iść przez Å›wiat.
Kreatywność, samozaparcie i pasja, umiejętność inteligentnego poruszania się po panującym systemie oraz korzystanie z wszelkich jego możliwości w oparciu o wyczucie i spryt to fundamenty Marketingu Alternatywnego.
AlternatywÄ™ od zwykÅ‚ego wyboru odróżnia to, że wszystkie jej warianty okazujÄ… siÄ™ korzystne. Alternatywa to innowacja. Alternatywa to nowe spojrzenie, nowa perspektywa. Alternatywa to XXI wiek. StÄ…d wÅ‚aÅ›nie Marketing Alternatywny.
A zaczęło siÄ™ dawno temu od aktu rebelii wobec monopolu. Zryw podnieÅ›li marketingowi partyzanci, którzy poÅ›ród przegniÅ‚ego systemu wielkich korporacji dostrzegli nowe perspektywy. Zaczęła siÄ™ wielka batalia o klienta, owocujÄ…ca niekoÅ„czÄ…cym siÄ™ doskonaleniem swojej oferty i podnoszeniem jakoÅ›ci usÅ‚ug. Rozpoczęła siÄ™ wielka rynkowa gra na korzyść caÅ‚ego spoÅ‚eczeÅ„stwa.
Po latach królowania odciÄ™tych od Å›wiata ludzi o wyobraźni czysto analitycznej, do gÅ‚osu doszli ludzie z wyobraźniÄ… syntetycznÄ…, peÅ‚ni entuzjazmu wyznawcy metod alternatywnych - PUBLIC RELATIONS, MARKETINGU PARTYZANCKIEGO, MARKETINGU SZEPTANEGO, KREATYWNEJ I NIEKOWENCJONALNEJ PROMOCJI ORAZ SAMODZIELNEGO BADANIA RYNKU, którzy z wprawÄ… najlepszych graczy korzystajÄ… z możliwoÅ›ci, jakie dajÄ… im Internet, telewizja, radio i prasa.
Jak wykorzystujÄ…c marketing alternatywny zwiÄ™kszać zyski minimalnym nakÅ‚adem kosztów?
JesteÅ› czÅ‚owiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteÅ› otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz sÅ‚uchać, potrafisz obserwować, potrafisz uczyć siÄ™ na swoich bÅ‚Ä™dach. Na podstawie wiedzy i doÅ›wiadczeÅ„ tworzysz, wymyÅ›lasz, dziaÅ‚asz, prosperujesz i osiÄ…gasz zysk. Istniejesz. Czujesz, że żyjesz. Rynek to Twoje powietrze. Biznes to Twoja krew. Sukces to Ty.
Lektura publikacji "Marketing alternatywny" zainspiruje CiÄ™ do dziaÅ‚aÅ„, które z pewnoÅ›ciÄ… zaowocujÄ… zwiÄ™kszeniem zysków Twojej firmy. Wydatki na alternatywne techniki promocji sÄ… znikome w porównaniu z budżetami dużych firm na reklamÄ™ konwencjonalnÄ…, ale na rezultat ich dziaÅ‚aÅ„ trzeba trochÄ™ poczekać Niemniej warto, ponieważ wyniki mogÄ… przerosnąć najÅ›mielsze oczekiwania. Sam przeczytaj, co możesz zyskać dziÄ™ki tej książce:
- Poznasz teoriÄ™ marketingu i techniki efektywnego lansowania siÄ™
- Zrozumiesz, jak zarzÄ…dza siÄ™ wizerunkiem, markÄ… i duchem firmy
- Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka stała się kultowa
- Poznasz podstawy obrony przed czarnymi pijarem
- Dowiesz się, jak sprawić, by pracownicy utożsamiali się z Twoją firmą
- Dowiesz się, jak skutecznie przebić się z reklamą przez natłok informacji
O Autorze:
Jakub Wicher - Magister socjologii na UAM PoznaÅ„, specjalizacja: Badanie rynku i opinii publicznej. Pracownik Public Relations & Promocji w firmie niekomercyjnej. Prezes i zaÅ‚ożyciel Stowarzyszenia „Kreatywy”. Pisarz, scenarzysta, publicysta, poeta, muzyk i autor tekstów piosenek dla zespoÅ‚ów, programista komputerowy, badacz slangu i gwar.
Autor książek „Souacz Park i KlÄ…twa Alkajdy” (Vesper PoznaÅ„ 2006), „Trzecia Rzeszapospolita – manifest wolnoÅ›ciowego surrealizmu” (Bractwo Trojka PoznaÅ„ 2003).
Czego jeszcze dowiesz siÄ™ z tego ebooka?
- Jak możesz pobić konkurencjÄ™ i sprawić, aby każdy Twój produkt byÅ‚ wyjÄ…tkowy?
- Jak samemu tanio przeprowadzić badania rynku, aby skonstruować dla klientów ofertÄ™ "nie do odrzucenia"?
- Jak samemu tanio zbadać wizerunek firmy i jak skutecznie kontrolować go?
- Jak namówić dziennikarzy, aby promowali TwojÄ… firmÄ™ i pisali o Twoich produktach i usÅ‚ugach?
- Jak postępować w sytuacjach kryzysowych, aby ustrzec firmę przed katastrofą i jak odbudować utraconą reputację?
Zanim zdecydujesz się sięgnąć po tą wiedzę, przeczytaj koniecznie spis treści i dowiedz się, co jeszcze znajdziesz w publikacji "Marketing alternatywny".
Napadnij na bank pomysÅ‚ów marketingowych
"Nikt dotąd nie ujawnił takiej wiedzy w jednej publikacji"
To pierwsza publikacja, w której ujawniono gotowe i oryginalne pomysÅ‚y na promocjÄ™ Twojej firmy. Także te niekonwencjonalne, chronione najwiÄ™kszÄ… tajemnicÄ… przez ludzi z branży. Napadniesz na ich bank i przejmiesz praktycznÄ…, skrzÄ™tnie ukrywanÄ… wiedzÄ™. BÄ™dziesz mógÅ‚ sam wziąć sprawy w swoje rÄ™ce i uniezależnić siÄ™ od innych.
Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.
JesteÅ›my pewni jakoÅ›ci wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. JeÅ›li zakupiony ebook nie speÅ‚ni Twoich oczekiwaÅ„, bÄ™dziesz mógÅ‚ go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskujÄ…c 100% zainwestowanych w niego pieniÄ™dzy
Dlaczego badania rynku i wizerunku firmy sÄ… tak istotne?
Badania marketingowe sÄ… podstawowym źródÅ‚em informacji o rynku i jego prawach; o jego uczestnikach oraz ich wymaganiach i potrzebach. Każda szanujÄ…ca siÄ™ firma ma w swoich strukturach sekcjÄ™ badawczÄ…. Tylko w ten sposób można nadążyć za zmieniajÄ…cym siÄ™ Å›wiatem i rynkowymi trendami. Tylko w ten sposób można skutecznie konkurować i odnosić sukces.
Å»eby przeprowadzić skuteczne badania rynku albo wizerunku Twojej firmy nie trzeba za każdym razem wynajmować do tego celu specjalistycznej firmy z zewnÄ…trz. Szczególnie, że taka przyjemność zaiste sÅ‚ono kosztuje (przynajmniej 5-20 tysiÄ™cy zÅ‚otych).
Możesz zaoszczędzić ponad 20.000 złotych,
a przy okazji zyskać cenne doświadczenie
Bardzo Å‚atwo i tanio można przeprowadzić badania samemu. To wcale nie jest trudne. Wystarczy poznać ogólne zasady, techniki i zaufać swojej intuicji. SzczegóÅ‚owy opis procedury badawczej i analiz oraz prostÄ… instrukcjÄ™ obsÅ‚ugi dla badaÅ„ znajdziesz w ebooku. Dodatkowo otrzymasz:
BONUS 1: Kwestionariusze badania
zapotrzebowania na produkt/usługę+
Przeprowadzisz dziÄ™ki nim ankiety, których wyniki pozwolÄ… Ci okreÅ›lić:
* słabe punkty oferty konkurencji
* czy istnieje zapotrzebowanie na dany produkt/usługę?
* Jaka powinna być optymalna cena Twojego produktu/usługi?
* Na co klienci zwracajÄ… uwagÄ™, wybierajÄ…c danÄ… ofertÄ™?
* Gdzie i jak kupujÄ… dany produkt?
* Jakie konkurencyjne firmy wiodÄ… na Twoim lokalnym rynku?
* Co warto zmienić w ofercie, aby „odbić” klientów konkurencji?
* jaka droga reklamy jest najskuteczniejsza w dotarciu do klientów? itp.
ZaoszczÄ™dzisz na firmie badawczej, która za takÄ… usÅ‚ugÄ™ zażyczyÅ‚aby sobie przynajmniej 10 tysiÄ™cy zÅ‚otych.
BONUS 2: Kwestionariusz ankiety Audytu
Wewnętrznego+
DziÄ™ki któremu sam przeprowadzisz ankietÄ™, której wyniki powiedzÄ… Ci, jaka w Twojej firmie panuje atmosfera pracy, jak wyglÄ…dajÄ… relacje miÄ™dzy pracownikami a przeÅ‚ożonymi oraz co powinieneÅ› zrobić, aby firma dziaÅ‚aÅ‚a sprawniej od wewnÄ…trz.
ZaoszczÄ™dzisz na firmie audytowej, która za takie badania wzięłaby przynajmniej 2000 zÅ‚otych.
BONUS 3: Kwestionariusz ankiety Badania
Wizerunku Firmy+
DziÄ™ki któremu sam przeprowadzisz badania wizerunku Twojej firmy. ZaoszczÄ™dzisz nawet do 10 tysiÄ™cy zÅ‚otych na usÅ‚ugach firmy badawczej, zyskujÄ…c jednoczeÅ›nie praktycznÄ… wiedzÄ™ na temat obrazu Twojej firmy w oczach klientów.
BONUS 4: Specjalnie przygotowane arkusze
do Excela+
Otrzymasz także gotowe arkusze do kodowania danych i opracowania wyników. W ebooku znajdziesz instrukcjÄ™ obsÅ‚ugi oraz sens poszczególnych pytaÅ„ z ankiet. Dowiesz siÄ™, jak zebrać wyniki, co z nimi zrobić i jak wykorzystać.
BONUS 5: 20% zniżki na szkolenie z marketingu internetowego+
Jest ono przygotowane przez czÅ‚owieka, który stoi za niezwykÅ‚Ä… skutecznoÅ›ciÄ… kampanii marketingowej "Hipnotycznego Marketingu" (http://joevitale.zlotemysli.pl/) - Piotra Michalaka. Szkolenie nazywa siÄ™ "Uwolnij SwojÄ… FirmÄ™" i jest poÅ›wiÄ™cone temu, co dziaÅ‚a w marketingu internetowym, a jego dwie pierwsze lekcje sÄ… zupeÅ‚nie darmowe.
UWAGA: Tego rodzaju ankiet oraz gotowych arkuszy kalkulacyjnych nie znajdziesz ani w Internecie ani w żadnej książce!
Publikacja ta skierowana jest przede wszystkim do osób otwartych na nowe, alternatywne rozwiÄ…zania, które przy minimalnym nakÅ‚adzie Å›rodków mogÄ… spowodować dynamiczny rozwój Twojej firmy.
Możesz zatem podążać w dalszym ciÄ…gu ustalonym rytmem, ponoszÄ…c zaplanowane koszty, realizujÄ…c lepiej lub gorzej zaÅ‚ożone cele i powoli rozwijać swojÄ… firmÄ™, albo odkryć alternatywne techniki, dziÄ™ki którym, niskim kosztem, możesz wprowadzić powiew Å›wieżoÅ›ci do swojej firmy i sprawdzić w praktyce, jak bardzo marketing alternatywny może odmienić jej przyszÅ‚ość.