Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.
Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:
Dlaczego tylko nieliczni wiedzÄ…, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpoÅ›redniej?
Co jest najbardziej palÄ…cym problemem ludzi pracujÄ…cych w sprzedaży bezpoÅ›redniej? BadajÄ…c to zagadnienie stwierdzono, że jest nim wÅ‚aÅ›nie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeÅ›li wszystkie inne umiejÄ™tnoÅ›ci opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie bÄ™dziesz siÄ™ rozwijać w tym biznesie.
Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coÅ› innego zwiÄ…zanego ze sprzedażą bezpoÅ›redniÄ…. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiÄ™kszania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dziÄ™ki tym, którymi już dysponujesz.
Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.
Z pewnoÅ›ciÄ… już zdajesz sobie sprawÄ™ z tego, jak ważne jest utrzymanie staÅ‚ego dopÅ‚ywu nowych klientów. Aby maksymalnie uÅ‚atwić Ci to zadanie powstaÅ‚ unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzÄ…, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.
Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.
JesteÅ›my pewni jakoÅ›ci wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. JeÅ›li zakupiony ebook nie speÅ‚ni Twoich oczekiwaÅ„, bÄ™dziesz mógÅ‚ go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskujÄ…c 100% zainwestowanych w niego pieniÄ™dzy
Korzystaj z obserwacji osobistych
Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. OdnoÅ› uprzejmoÅ›ci sÅ‚owne bardziej bezpoÅ›rednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.
Pytania typu:
- "Dzień dobry. Jak się masz?"
- "Co słychać w pracy?"
- "Jak siÄ™ ma Twoja rodzina?"
- "Masz dzisiaj dziennÄ… zmianÄ™ czy nocnÄ…?"
- "Jak idzie w nowej pracy?",
to faktycznie poszukiwane informacje typu:
- Czy dana osoba nadaje siÄ™ na potencjalnego klienta?
- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
- Jakie potrzeby można odkryć?
- Kiedy potencjalny klient jest osiÄ…galny?
- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?
Powyższa lista jest oczywiÅ›cie fragmentaryczna. Nasunie siÄ™ tu wiele pytaÅ„ dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bÄ…dź znajomy doÅ›wiadczyÅ‚ niedawno jakiegoÅ› ważnego wydarzenia, takiego jak np. Å›lub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakÅ‚adzie pracy itp.
PodstawowÄ… rzeczÄ… jest wyksztaÅ‚cić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniajÄ…c zwykÅ‚e grzecznoÅ›ci oraz pamiÄ™tać i nastÄ™pnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogÄ… pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.
Niektórzy sprzedawcy majÄ… problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendacjÄ™ czy polecenie ich usÅ‚ug znajomym. JeÅ›li poznasz wÅ‚aÅ›ciwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjaÅ‚u Twoich istniejÄ…cych klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie bÄ™dzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegóÅ‚owo w tym ebooku.
A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:
- Jak stworzyć profil klienta?
- Jak znaleźć nowych klientów?
- Jak wykorzystać istniejÄ…cych klientów do pozyskania nowych?
- Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
- Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
- Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
- Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
- Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.
DODATEK – CRM+
CRM - co to jest?
CRM - Korzyści
CeReM Personal
Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
Co zawiera program CeReM Personal?
A teraz skorzystaj z prostego formularza poniżej, by zainwestować w poradnik, który pokaże Ci, jak donieść sukces w sprzedaży bezpoÅ›redniej, dziÄ™ki staÅ‚emu pozyskiwaniu nowych klientów: