Jak bronić się przed technikami manipulacyjnymi stosowanymi w hipermarketach
i oszczędzać pieniądze?
Ujawniamy sekrety hipermarketów!
W ramach promowania Å›wiadomych zakupów chcielibyÅ›my zasugerować wybór wersji elektronicznej (ebook) - taÅ„szej, do której w tym przypadku szczególnie namawiamy. Jest to oszczÄ™dność 10 zÅ‚otych, a wiedza jest tak samo wartoÅ›ciowa jak w wersji drukowanej.
Pozwól, że zadam Ci kilka pytaÅ„:
- Czy chcesz kupować tylko i wyłącznie to, na co masz w danej chwili ochotę i co faktycznie jest Ci potrzebne, a nie to, co chcą Ci wcisnąć?
- Czy nie chcesz pÅ‚acić już tak dużych sum i zabierać ze sobÄ… dÅ‚ugich paragonów?
- Czy chcesz wiedzieć, na co zwrócić uwagÄ™ podczas robienia zakupów?
- Czy chcesz wiedzieć, jak zaoszczÄ™dzić swój cenny czas?
- Czy chcesz nabyć umiejętność rozpoznawania fałszywych promocji?
- Czy chcesz zacząć dostrzegać wszelkie manipulacje i stać się bardziej świadomym konsumentem?
JeÅ›li tak – przeczytaj specjalnÄ… wiadomość od Arkadiusza Podlaskiego, autora ebooka:
„TÄ™ publikacjÄ™ kierujÄ™ przede wszystkim do osób, które chcÄ… kontrolować swoje wydatki, udajÄ…c siÄ™ do hipermarketów. Moim celem jest, abyÅ›, jako klient, Å›wiadomie podejmowaÅ‚ decyzje o wÅ‚ożeniu kolejnego produktu do koszyka.
Warto też przeczytać tÄ™ książkÄ™ choćby ze zwykÅ‚ej konsumenckiej ciekawoÅ›ci. Każdy z nas codziennie dokonuje różnych zakupów. Część z nich zapewne dokonywana jest w hipermarketach. Warto zatem wiedzieć, jak jesteÅ›my manipulowani każdego dnia, w każdej minucie, w każdej sekundzie naszego życia.”
Nareszcie jest publikacja, która odkrywa triki stosowane przez hipermarkety.
Mówi siÄ™, że czÅ‚owiek jest istotÄ… racjonalnÄ…. Jednak gdyby popatrzeć na to, jakich zakupów dokonujÄ… nieraz ludzie – można by odważyć to zdanie, a nawet je obalić. Nasze zakupy bowiem najczęściej
opierajÄ… siÄ™ na naszych emocjach. Badania wykazujÄ…, że wiÄ™kszość decyzji o zakupach zapada dopiero w sklepie, a nie domu – tak jak moglibyÅ›my przypuszczać. To wÅ‚aÅ›nie za sprawÄ… emocji wkÅ‚adamy kolejne produkty do koszyka. Natomiast później, żywajÄ…c racjonalnych argumentów, próbujemy uzasadnić swoje decyzje.
Czasem nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo nieracjonalnego zakupu wÅ‚aÅ›nie dokonujemy. GórÄ™ biorÄ… emocje, chęć posiadania jest nieodparta. Dopiero bÄ™dÄ…c już w domu, emocje opadajÄ…,
zaczynamy szukać logicznego uzasadnienia naszego zakupu. CzÄ™sto dochodzimy do wniosku, że dany produkt jest nam zupeÅ‚nie niepotrzebny. CzÄ™sto też wymyÅ›lamy sobie różne argumenty, które
usprawiedliwią naszą decyzję. Staramy się sami przed sobą udowodnić, że dokonaliśmy słusznego wyboru.
Jakby nie patrzeć - kupujemy coraz wiÄ™cej, mamy coraz wiÄ™cej, przejadamy coraz wiÄ™cej. Stajemy siÄ™ bogatszym narodem, który z każdym dniem może pozwolić sobie na jeszcze wiÄ™kszÄ… konsumpcjÄ™.
Uważajmy jednak na to, co wkÅ‚adamy do koszyka. Nasze zakupy sÄ… bowiem w gÅ‚ównej mierze sterowane przez marketingowych manipulatorów. Zanim wybierzemy siÄ™ do sklepu, oni już wiedzÄ…, co
my kupimy. W hipermarketach wszystko jest starannie zaplanowane. Klienci majÄ… być jak osÅ‚y, którym podtyka siÄ™ „marchewkÄ™ na kiju”. W tej nierównej walce nie mamy szans, dopóki nie poznamy
technik i tricków, którymi posÅ‚ugujÄ… siÄ™ hipermarkety.
Opinia czytelnika:
"W dzisiejszym Å›wiecie gdy dużo promocji, naciÄ…gania, i wiele chwytów reklamowych - dobrze znać techniki sprzedaży by wiedzieć jak kupować. "
- Jacek
Już dziś dowiedz się:
- Czy cierpisz na shopoholizm lub czy jesteś nim zagrożony?
- Dlaczego w hipermarketach nie ma zegarów?
- Dlaczego chleb jest zawsze na końcu sklepu?
- Jak (i dlaczego akurat tak) hostessy prowadzÄ… dialog z klientem?
- Kiedy jesteś wprowadzany w błąd?
- Jak w Å‚atwy sposób zmanipulować konsumentem, modyfikujÄ…c cenÄ™ produktu?
- Jak wyglÄ…dajÄ… fikcyjne promocje?
- Czy programy lojalnościowe są cokolwiek warte?
- Kiedy najbardziej jesteś narażony na zakupy impulsowe?
Pomimo szybkiego rozwoju Internetu wydaje siÄ™, że tradycyjne hipermarkety bÄ™dÄ… dalej znakomicie funkcjonować i nie tak prÄ™dko zniknÄ… z naszego życia. Poza tym dla niektórych osób hipermarkety to wrÄ™cz Å›wiÄ…tynie, do których regularnie uczÄ™szczajÄ…. Dla takich osób wycieczka do hipermarketu to niemalże religijny obowiÄ…zek.
Czego jeszcze dowiesz siÄ™ z ebooka?
- Jak w hipermarketach działa reguła wzajemności?
- Jak wykorzystywany jest tzw. „spoÅ‚eczny dowód sÅ‚usznoÅ›ci”?
- Jak działa reguła niedostępności?
- Co to jest efekt aureoli?
- Czy istniejÄ… „magiczne” sÅ‚owa i slogany?
Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.
JesteÅ›my pewni jakoÅ›ci wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. JeÅ›li zakupiony ebook nie speÅ‚ni Twoich oczekiwaÅ„, bÄ™dziesz mógÅ‚ go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskujÄ…c 100% zainwestowanych w niego pieniÄ™dzy
BONUS: Ebook "Marketing podświadomości"+
Piotr Mazurowski - architekt komunikacji marketingowej - napisaÅ‚ ebooka na temat wykorzystywania podÅ›wiadomoÅ›ci w przekazach marketingowych. Już za chwilÄ™ możesz poznać zasady, które wykorzystujÄ… agencje marketingowe, aby pozyskiwać nowych klientów.
Wartość: 15 zł
Zamów ebooka już teraz i pamiÄ™taj, że jeÅ›li
chociaż w 1% nie spełni Twoich oczekiwań,
zwrócimy Ci pieniÄ…dze.
W naszym kraju wciąż powstają nowe hipermarkety. Sytuacja ta ma istotny wpływ na gospodarkę, a także na naszą kulturę i dotychczasowe przyzwyczajenia. Hipermarkety wykorzystują swoją silną
pozycjÄ™ na rynku. StosujÄ… nieuczciwe praktyki nie tylko w stronÄ™ onkurentów i klientów, ale również wobec swoich pracowników. Nie zamawiaj tego ebooka, jeÅ›li jesteÅ› zadowolony z wydatków ponoszonych w hipermarketach i wydajesz dokÅ‚adnie tyle, ile planujesz. Do niczego Ci siÄ™ nie przyda. Jeżeli jest odwrotnie - to ebook napisany dla Ciebie.