Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci
sukces i duże pieniądze?
Zanim przejdÄ™ do opisu tej publikacji i wytÅ‚umaczÄ™ Ci dokÅ‚adnie w jaki sposób zyskasz na niej, chciaÅ‚bym Ci zadać kilka prostych pytaÅ„. PozwolÄ… Ci one zdecydować czy to, co prezentujÄ™ bÄ™dzie dla Ciebie przydatne i czy bÄ™dziesz mógÅ‚ z tego skorzystać.
- Czy masz albo chcesz mieć w przyszÅ‚oÅ›ci wÅ‚asnÄ… dochodowÄ… firmÄ™, która uczyni CiÄ™ w oczach innych czÅ‚owiekiem sukcesu i pozwoli osÄ…gnać niezależnoÅ›c finansowÄ…?
- Czy uważasz, że trochÄ™ brakuje Ci praktycznej wiedzy o prowadzeniu firmy, która gwarantuje rozkrÄ™cenie dochodowego biznesu?
- Chcesz nauczyć siÄ™ w jaki sposób maÅ‚e firmy rozwijajÄ… siÄ™ w duże i ekstremalnie dochodowe przedsiÄ™biorstwa?
- Czy chcesz poznać tajniki i praktyczne sposoby prowadzenia firmy, dziÄ™ki którym sukces Twojej firmy bÄ™dzie czymÅ› w 100% pewnym?
JeÅ›li na któreÅ› z tych pytaÅ„ odpowiedziaÅ‚eÅ›:" Tak", to mam dla Ciebie dobrÄ… wiadomość. Możesz zaÅ‚ożyć dochodowÄ… firmÄ™ lub możesz też jeszcze bardziej rozwinąć swój obecny biznes, a wszystko to dziÄ™ki radom, które niedÅ‚ugo otrzymasz. Nie potrzebujesz do tego ani ryzykownych inwestycji, ani wiedzy zdobytej na studiach. Wszystko czego potrzebujesz, to praktyczne rozwiÄ…zania, do których inni doszli już wczeÅ›niej i z których Ty możesz korzystać. Pozwól jednak, że zacznÄ™ wszystko od poczÄ…tku.
Piotr Michalak o książce...
Jako że sam zajmujÄ™ siÄ™ na co dzieÅ„ pomaganiem w rozwijaniu maÅ‚ych biznesów, z chÄ™ciÄ… zajrzaÅ‚em do książki „Praktyczny Marketing w maÅ‚ej firmie”. MuszÄ™ powiedzieć, że czas, który poÅ›wiÄ™ciÅ‚em na czytanie tej książki, nie byÅ‚ czasem straconym. Nie tylko dowiedziaÅ‚em siÄ™ z niej wielu praktycznych wskazówek, które sam polecam swoim klientom (planowanie, strategiczne myÅ›lenie) ale też dowiedziaÅ‚em siÄ™ kilku nowych rzeczy.
To co mi siÄ™ w niej szczególnie podoba, to sposoby i techniki, z których na co dzieÅ„ korzystajÄ… duże firmy, a które autorka przeÅ‚ożyÅ‚a na rzeczywistość maÅ‚ego biznesu. W Polsce wciąż brakuje praktycznych poradników dla maÅ‚ych firm, a za to mamy od zatrzÄ™sienia poradników dla dużych korporacji. Ta publikacja jest zaskakujÄ…co dobrym wyjÄ…tkiem i cieszÄ™ siÄ™, że ktoÅ› wreszcie pomyÅ›laÅ‚ o maÅ‚ym biznesie, który w koÅ„cu jest podstawÄ… każdej gospodarki kraju.
Na koniec dodam jeszcze, że jest to przede wszystkim dobra lektura dla poczÄ…tkujÄ…cych biznesmenów lub wÅ‚aÅ›cicieli firm, którzy chcÄ… siÄ™ jeszcze bardziej rozwijać i doskonalić swojÄ… firmÄ™. Nie jest to książka dla kogoÅ›, kto zajmuje siÄ™ marketingiem w dużej korporacji. Oszem sÄ… tam pewne uniwersalne zasady (rozszerzenie sprzedaży itp.) jednak gÅ‚ównie ta pozycja nadaje siÄ™ dla maÅ‚ej firmy.
Piotr Michalak – autor bestsellera Sztuka pisania perswazyjnych tekstów oraz wÅ‚aÅ›ciciel firmy:
http://www.efnetica.pl/ - Agencja interaktywna
http://www.ententa.pl/ - Agencja copywritingowa
Każdego roku w Polsce powstajÄ… tysiÄ…ce nowych maÅ‚ych firm. ZakÅ‚adajÄ… je ludzie ambitni i zdecydowani osiÄ…gnąć sukces, jednak smutna statystyka pokazuje, że wiÄ™kszość nowych firm plajtuje już po pierwszym roku dziaÅ‚alnoÅ›ci. Co gorsze dziaÅ‚alność firm, które utrzymaÅ‚y siÄ™ dÅ‚użej i dziaÅ‚ajÄ… w późniejszym okresie, również nie wyglÄ…da za dobrze, ponieważ wiÄ™kszość z nich także plajtuje w ciÄ…gu nastÄ™pnych piÄ™ciu lat.
Co decyduje, że jedne firmy rosną i staja się coraz bardziej dochodowe?
Co decyduje o tym, że ich wÅ‚aÅ›ciciele powszechnie uważani sÄ… za ludzi sukcesu, a inni bankrutujÄ… a nawet zostawiajÄ… po sobie dÅ‚ugi? Co sprawia, że niektóre firmy rozwijajÄ… siÄ™ do okreÅ›lonego poziomu, aż w koÅ„cu natrafiÄ… na niewidzialny „sufit”, który sprawia, że nie mogÄ… siÄ™ dalej rozwijać i stojÄ… w miejscu, zamiast zmienić siÄ™ w kolejny Microsoft?
„Praktyczny marketing w maÅ‚ej firmie” to pozycja, którÄ… można traktować jako kurs marketingu dla wÅ‚aÅ›cicieli i pracowników MSP. Autorka przedstawia zestaw wielu technik i narzÄ™dzi pozwalajÄ…cych firmie na skuteczne dziaÅ‚anie w zakresie jej relacji z otoczeniem, ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem klienta jako kluczowego czynnika sukcesu rynkowego. Lektura tej pracy nie tylko może wzbogacić wiedzÄ™ przedsiÄ™biorców, ale także dostarcza wielu praktycznych zasad oraz wskazówek, które niewÄ…tpliwie powinny zostać wykorzystane w dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej."
- mgr Marcin Komańda, asystent w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Tak naprawdÄ™ nie da siÄ™ dokÅ‚adnie okreÅ›lić tego, co odróżnia najlepsze firmy od tych z mniejszymi sukcesami. Może to być innowacyjność, ciężka praca, doÅ›wiadczeni pracownicy albo zwyczajne szczęście i sprzyjajÄ…ce okolicznoÅ›ci. Jednak jestem gÅ‚Ä™boko przekonany, że istnieje także jeden niezmienny czynnik, który w bardzo dużej mierze decyduje o tym dynamicznym rozwoju maÅ‚ej firmy i sukcesie jej wÅ‚aÅ›ciciela. Jest to:
"Praktyczny Marketing"
Czym jest Praktyczny Marketing? W skrócie można powiedzieć, że praktyczny marketing, to wszelkie czynnoÅ›ci, które sprawiÄ…, że maÅ‚a firma potrafi siÄ™ zmienić w duże i bardzo dochodowe przedsiÄ™biorstwo. Nie jest to ten sam marketing, o którym możesz czytać w książkach zagranicznych autorów albo uczyć siÄ™ w szkole.
"Książka Kornelii Przedworskiej pomogÅ‚a mi zaznajomić siÄ™ z prostymi pojÄ™ciami marketingu o których zwykÅ‚y biznesmen nie ma pojÄ™cia. Szczególnie cenne byÅ‚y poczÄ…tkowe rozdziaÅ‚y, z których dowiedziaÅ‚em siÄ™ jak organizować sobie pracÄ™ i jak ocenić rynek zbytu. Niby każdy sobie potrafi zorganizować pracÄ™, wie, że musi czasem zrobić przerwÄ™, wie jak dÅ‚ugo może pracować, ale majÄ…c dopiero podstawy teoretyczne zaczyna siÄ™ pracować rzeczywiÅ›cie wydajniej. Fajny byÅ‚ rozdziaÅ‚ o konstruowaniu cen. Teoria w nim zawarta rzeczywiÅ›cie dobrze pozwala skalkulować ceny. Na koniec warto zwrócić uwagÄ™ na wyraźne i jasne przekazywanie treÅ›ci prawie w punktach. DziÄ™ki temu Å‚atwo znaleźć interesujÄ…cy fragment w książce i Å‚atwo go zapamiÄ™tać."
- Dariusz Gierlotka, wÅ‚aÅ›ciciel firmy „Linie Haftu”
Praktyczny marketing ma za zadanie pomagać wÅ‚aÅ›cicielom maÅ‚ych firm w dynamicznym rozwoju i wzroÅ›cie ich biznesu. Nie sÄ… to jakieÅ› oderwane od rzeczywistoÅ›ci rady w stylu: wykup 10 reklam w telewizji, a bÄ™dziesz mieć dużo klientów. Jest to marketing, który odpowiada realiom maÅ‚ych firm i polskiej rzeczywistoÅ›ci biznesowej, która nie jest Å‚atwa. Praktyczny marketing zostaÅ‚y stworzony przez autorkÄ™, która również pracowaÅ‚a w maÅ‚ej firmie (dokÅ‚adniej w mikro firmie) i potrafiÅ‚a poÅ‚Ä…czyć wiedzÄ™ zdobywanÄ… na studiach z realiami maÅ‚ej firmy.
Od autorki o książce
Skoro zdecydowaÅ‚eÅ› siÄ™ przeczytać tÄ™ książkÄ™ to mniemam, że jesteÅ› osobÄ… przedsiÄ™biorczÄ… i otwartÄ…. To dobrze. Do takich, bowiem osób kierujÄ™ swojÄ… publikacjÄ™. Jest ona przeznaczona zarówno dla tych, którzy marketing majÄ… „w maÅ‚ym palcu” - ukoÅ„czyli studia, licencjaty czy szkolenia z jego zakresu. ZnajdÄ… oni tu na pewno przeÅ‚ożenie tego, czego nauczyli siÄ™ do tej pory na praktykÄ™, której czÄ™sto na uczelniach brakuje. Książka ta jest również, jeÅ›li nie przede wszystkim, dla tych, którzy majÄ…, rozwijajÄ… lub majÄ… w planach zaÅ‚ożyć wÅ‚asny biznes.
MówiÄ™ w niej o marketingu, którego celem jest maksymalne skierowanie firmy w stronÄ™ klienta. MówiÄ™ o narzÄ™dziach, które sprawiÄ…, że Ty bÄ™dziesz dziaÅ‚aÅ‚ sprawnie, pewnie i celowo, a Twój klient bÄ™dzie zadowolony.
KsiążkÄ™ tÄ… potraktuj jako szkolenie, poradnik, kurs. Zobaczysz, jak wiele rzeczy stosowaÅ‚eÅ› do tej pory, nie majÄ…c pojÄ™cia, że „uprawiasz” marketing. Po jej przeczytaniu bÄ™dziesz mógÅ‚ wdrożyć niektóre narzÄ™dzia marketingu, które usprawniÄ… dziaÅ‚anie Twojej firmy, nie ponoszÄ…c żadnych kosztów. A pomysÅ‚y te sprawiÄ…, że bÄ™dziesz miaÅ‚ czas i Å›rodki na rozwój swojej firmy!
Niezależnie czy bÄ™dzie to sklep, firma handlowa, produkcyjna czy usÅ‚ugowa, bÄ™dzie dziaÅ‚ać w Internecie czy w „realu”, w książce tej znaleźć możesz wiele przykÅ‚adów gotowych rozwiÄ…zaÅ„ okreÅ›lonych problemów. BÄ™dziesz też mógÅ‚ wdrożyć niektóre narzÄ™dzia marketingu, które usprawniÄ… dziaÅ‚anie Twojej firmy, a przez to w znaczÄ…cy sposób wpÅ‚ynÄ… na zysk!
- Kornelia Przedworska, autorka publikacji "Praktyczny Marketing w Małej Firmie".
Co wyróżnia tÄ™ książkÄ™ od innych książek o marketingu?
Każdy, kto pracowaÅ‚ w maÅ‚ym biznesie wie, że w maÅ‚ych firmach wszyscy robiÄ… wszystko. Nikt nie ma czasu na planowanie, szczegóÅ‚owÄ… kontrolÄ™ wyników, ustalanie budżetów po prostu, to nie jest ta rzeczywistość. Poradnik „Praktyczny marketing w maÅ‚ej firmie” ma pokazać, że wiÄ™kszość sposobów marketingowych używanych przez duże firmy można zastosować w maÅ‚ej firmie i odnieść na tym duże korzyÅ›ci. Wystarczy pewne czynnoÅ›ci po prostu okreÅ›lić lub usystematyzować, aby przynosiÅ‚y lepsze efekty w postaci wiÄ™kszych pieniÄ™dzy czy wiÄ™kszej iloÅ›ci wolnego czasu.
To zadziwiajÄ…ce, ale wiele z codziennych czynnoÅ›ci, które wykonujÄ… przedsiÄ™biorcy, może być w Å‚atwy sposób zmieniona, a przez to oszczÄ™dzi siÄ™ dużo wiÄ™cej czasu czy pieniÄ™dzy. Wystarczy np. codziennie rano planować wszytki sprawy do zaÅ‚atwienia i pomyÅ›leć chociaż te 15 minut nad tym, jak to wszytko rozÅ‚ożyć w czasie. Tylko ta jedna prosta czynność może natychmiast zmienić ilość czasu, jakÄ… poÅ›wiÄ™casz na pracÄ™.
BONUS: ebook "Badania Marketingowe" Kliknij, aby dowiedzieć się więcej --->+
Czy zastanawiaÅ‚eÅ› siÄ™ kiedyÅ› w jakim stopniu Twoje produkty lub usÅ‚ugi zaspakajajÄ… potrzeby klientów? W jakim stopniu sÄ… oni zadowoleni z oferowanej przez Ciebie jakoÅ›ci, terminowoÅ›ci, obsÅ‚ugi?
To wÅ‚aÅ›nie pozwalajÄ… ujawnić i ocenić badania marketingowe - trendy zarówno w dalszym otoczeniu Twojej firmy, jak i wÅ›ród Twoich klientów. I wcale nie sÄ… zarezerwowane dla dużych firm. DziÄ™ki temu ebookowi dowiesz siÄ™ jak przeprowadzać badanie satysfakcji klienta i wykorzystać jego wyniki.
Marketing w małej firmie "na gotowca"
Znana mi jest rzeczywistość polskiego przedsiÄ™biorcy. Zabójcze podatki, papierkologia, nieuczciwa konkurencja i trudnoÅ›ci z ogarniÄ™ciem i zapanowaniem nad tym, co siÄ™ dzieje. To wszystko czÄ™sto prowadzi do sytuacji, w której wÅ‚aÅ›ciciel nie prowadzi firmy, ale firma prowadzi go.Najgorsze jest to, że tak naprawdÄ™ brakuje jakiejÅ› fachowej pomocy, która mogÅ‚aby skutecznie wspomóc rozwój maÅ‚ej firmy.
Większość książek z marketingu opisuje temat dogłębnie od strony teorii, ale mało w nich jest praktyki. Ponadto wiele proponowanych rozwiązań w tych książkach nie nadaje się do zastosowania w małej firmie i najprawdopodobniej właścicielowi nie będzie się chciało przenosić ich na do swojego biznesu.
"PracujÄ™ pod presjÄ… czasu. Nie mogÄ™ jednak zapominać o indywidualnym podejÅ›ciu do klienta. I mimo, iż moja firma nie jest maÅ‚a, „Praktyczny marketing w maÅ‚ej firmie” utwierdziÅ‚ mnie w przekonaniu jak, ważna jest dobra organizacja pracy swojej i wspóÅ‚pracowników. Książka ta, to kwintesencja tego, co każdy przedsiÄ™biorca, handlowiec czy marketingowiec wiedzieć powinien. A lekki styl uÅ‚atwia przyswajanie wiedzy. Polecam tÄ™ książkÄ™ wszystkim, którzy chcÄ… usprawnić swojÄ… pracÄ™ i poczuć tego efekty!"
- Joanna PajÄ…k, specjalista ds. logistyki
W tej książce masz to zrobione i już gotowe do użytku. Dostaniesz gotowe rozwiÄ…zania, które trzeba tylko zastosować i cieszyć siÄ™ z rezultatów, jakie przynoszÄ…. ZresztÄ… sam zobacz, czego dowiesz siÄ™ sie z tej książki:
- Gdzie szukać nowych, lojalnych i dochodowych klientów, którzy nie tylko powiÄ™kszÄ… grono Twoich staÅ‚ych klientów, ale dodatkowo zacznÄ… jeszcze polecaćTwojÄ… firmÄ™ swoim znajomym?
- Poznasz najważniejsze techniki sprzedaży i negocjacji, które pozwolÄ… Ci osiÄ…gnąć cel nawet, jeÅ›li masz samych trudnych klientów.
- Co zrobić, aby zrozumieć klienta i nawiÄ…zać z nim relacjÄ™, dziÄ™ki której nie tylko bÄ™dzie wyÅ‚Ä…cznie z twoich usÅ‚ug, ale bÄ™dzie też polecaÅ‚ TwojÄ… firmÄ™ swoim znajomym?
- Jak rozmawiać i komunikować siÄ™ z klientem w taki sposób, aby czuÅ‚ siÄ™ zrozumiany i natychmiast obdarzyÅ‚ CiÄ™ swoim zaufaniem? JeÅ›li klient zacznie Ci ufać, to sprzedanie mu czegokolwiek nie bÄ™dzie już problemem.
- Co zarobić, aby klient kupowaÅ‚ u Ciebie wiÄ™cej niż do tej pory? MaÅ‚o znane techniki rozszerzenia sprzedaży, które przy tej samej iloÅ›ci klientów zwiÄ™kszajÄ… ilość sprzedanych towarów.
- Jak obsÅ‚ugiwać klientów, żeby nie tylko byli zadowoleni i nie skarżyli siÄ™, ale też, żeby byli tak zadowoleni, że natychmiast zacznÄ… polecać TwojÄ… firmÄ™ swoim znajomym, a przez to Ty bÄ™dziesz miaÅ‚ wiÄ™cej nowych klientów?
- Jakimi motywami zakupów kierujÄ… siÄ™ klienci? Poznaj, co decyduje o tym, że klient coÅ› kupi i naucz siÄ™ wykorzystywać te zależnoÅ›ci do zwiÄ™kszenia iloÅ›ci klientów.
- Co zrobić, aby Twoja firma była postrzegana jak profesjonalna oraz godna zaufania, nawet, jeśli dopiero założyłeś swoją działalność?
- Jak skutecznie zorganizować i zarządzać swoim czasem? Każdemu brakuje czasu, ale Ty możesz to zmienić lub sprawić, aby Twojego czasu wystarczyło na to, co dla Ciebie najważniejsze.
- Jak zacząć od pierwszego kroku, tworzenie skuteczniej i perspektywistycznej firmy? Nawet największe korporacje kiedyś musiały zacząć. Dowiedz się jak zrobić właściwe pierwsze kroki.
- Czego potrzebujesz od siebie samego, aby stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces? Nie każdy może od dzisiaj zacząć prowadzić firmÄ™, chyba, że bÄ™dzie pamiÄ™taÅ‚ o radach zawartych w tym rozdziale.
Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.
JesteÅ›my pewni jakoÅ›ci wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. JeÅ›li zakupiony ebook nie speÅ‚ni Twoich oczekiwaÅ„, bÄ™dziesz mógÅ‚ go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskujÄ…c 100% zainwestowanych w niego pieniÄ™dzy
- Jak przeprowadzić proste badania marketingowe, które pozwolÄ… Ci ulepszyć TwojÄ… firmÄ™? Å»adnych skomplikowanych wykresów, tabelek czy obliczania statystyk. StosujÄ…c ten prosty sposób przeprowadzenia badaÅ„ natychmiast możesz poznać bezcenne dla Twojego biznesu informacje.
- Jak poznać, czego dokÅ‚adnie chce od Ciebie klient (coÅ› wiÄ™cej niż wykonana usÅ‚uga) i co zrobić, aby usÅ‚uga, którÄ… wykonasz lub towar, który sprzedaż przerosÅ‚y oczekiwania i wymagania klienta?
- KONIEC z ciągłą bieganiną. Dowiedz się jak zarządzać czasem w małej firmie, gdzie wszystko jest na Twojej głowie i sam musisz wszystkiego dopilnować, żeby dobrze działało.
- Jak planować rozwój swojej firmy i co z robić, aby ten plan daÅ‚o siÄ™ wykorzystać z pożytkiem dla firmy w praktyce?
O autorce...
Kornelia Przedworska ukoÅ„czyÅ‚a marketing na Wydziale ZarzÄ…dzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. SwojÄ… wiedzÄ™ stale poszerza uczestniczÄ…c w kursach i szkoleniach, z których najbardziej ceni sobie te organizowane przez PolskÄ… AgencjÄ™ Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci.
Pracowała w mikro, małej i średniej firmie.
ByÅ‚y to firmy zarówno z kapitaÅ‚em polskim, jak i zagranicznym, dziÄ™ki temu mogÅ‚a przyjrzeć siÄ™ różnicom wynikajÄ…cym ze stylu zarzÄ…dzania takimi przedsiÄ™biorstwami i różnym wykorzystaniu instrumentów marketingu. W firmach tych pracowaÅ‚a na stanowiskach od specjalisty ds marketingu i sprzedaży, po kierownika dziaÅ‚u sprzedaży.
Ponadto interesuje się psychologią społeczną, psychologią biznesu, NLP, a z dziedzin marketingowych najbliższe jej są zagadnienia związane z klientem, zarządzaniem małą firmą oraz badaniami marketingowymi.
Jak sama mówi: „Marketing to moja pasja, dlatego staram siÄ™ być na bieżąco;-)”
Ile ta wiedza może być warta dla Ciebie i Twojej firmy?
Może nie wspominajmy o tym, że dziÄ™ki temu poradnikowi zyskasz wiÄ™cej klientów, ale skupmy siÄ™ na tym, że pozwoli Ci on skuteczniej zarzÄ…dzać swojÄ… firmÄ…. KorzystajÄ…c z rad zawartych w niej bÄ™dziesz mógÅ‚ przyspieszyć rozwój swojego biznesu nie poÅ›wiÄ™cajÄ…c na to caÅ‚ego życia.
Tylko pomyÅ›l ile dla Ciebie może być warte zbudowanie bizensu, który nie tylko uczyni z Ciebie czÅ‚owieka sukcesu w oczach innych, ale również przyniesie Ci duże dochody i to w sytuacji, gdzie nie poÅ›wiÄ™ciÅ‚eÅ› caÅ‚ego swojego czasu na pracÄ™.
Nie czekaj na coś, co się nigdy nie wydarzy. Weź los w swoje ręce i zacznij od dzisiaj używać Praktycznego Marketingu w swoim biznesie. Kliknij teraz na przycisk, dodaj do koszyka.