Wspaniale ksiazki z³ote ksiazki - Zlote Mysli Zmotywuj pracownika

Zmotywuj pracownika

 Jak przyciÄ…gać klientów i budować pozytywny wizerunek firmy?

Odpowiedź na to pytanie jest prosta: sprawić, aby ludzie, których zatrudniasz lubili swojÄ… pracÄ™. Wtedy nie tylko bÄ™dÄ… szczęśliwsi, ale bÄ™dÄ… jÄ… także lepiej wykonywać. Ta prosta zasada jest zbyt czÄ™sto zaniedbywana przez pracodawców, co sprawia, że w naszym otoczeniu wiÄ™cej jest osób, którzy pracÄ™ traktujÄ… jak niezbÄ™dny przymus, czujÄ…c siÄ™ w niej przygnÄ™bionym i niedocenianym. BezpoÅ›rednio przekÅ‚ada sie to na jej efekty. W wiÄ™kszoÅ›ci przypadków odpiowiedzialny jesteÅ› za to Ty - pradowaca, szef, kierownik. 

Klienci widzÄ…, jak traktowany jest pracownik.

Firma, której pracownicy sÄ… źle traktowani jest bardzo negatywnie postrzegana przez klientów, którzy sÄ… bardzo spostrzegawczy. Krytyczne opinie rozprzeztrzeniajÄ… siÄ™, w przeciwieÅ„stwie do opinii przychylnych, z prÄ™dkoÅ›ciÄ… Å›wiatÅ‚a. Klient zobaczy sfrustrowanego pracownika firmy, opowie o tym rodzinie, rodzina znajomym - i już tworzony jest Å‚aÅ„cuch negatywnej aury, nad którÄ… bardzo trudno jest później zapanować. Warto od samego poczÄ…tku zadbać o to, aby u źródÅ‚a firmy panowaÅ‚a odpowiednia atmosfera. 

Dla kogo jest ta publikacja?

KsiążkÄ™ tÄ™ kierujÄ™ do liderów, kierowników, menadżerów. Aby wskazać im, że majÄ… wpÅ‚yw na to, jak pracujÄ… ich podwÅ‚adni. A od pracy ich podwÅ‚adnych zależy czÄ™sto sukces firmy. RolÄ… lidera jest pozytywne wpÅ‚ywanie na innych, poznanie swoich pracowników, umieszczenie ich na stanowiskach, na których bÄ™dÄ… pracować wydajnie i chÄ™tnie, zespolić ich z życiem firmy. W tej publikacji skupiam siÄ™ na motywacji pracownika.

ZdajÄ™ sobie sprawÄ™ z tego, że przedstawiam najbardziej podstawowe informacje dotyczÄ…ce zarzÄ…dzania i kierowania. Jednak moje wÅ‚asne doÅ›wiadczenia i obserwacje upewniajÄ… mnie, że to ciÄ…gle jest maÅ‚o rozpowszechniona  w Polsce wiedza.


Anna Grabka
StrefaLidera.com

Dowiedz siÄ™ jak motywować podwÅ‚adnych, poznajÄ…c sprawdzone psychologiczne techniki. Ta książka pozwoli zrozumieć Ci zachowania pracowników, uzmysÅ‚owi Ci istotÄ™ Twojej roli i pozwoli rozwinąć w Tobie dobrego szefa i przywódcÄ™, co sprawi, że Ty sam poczujesz siÄ™ lepiej.