Wspaniale ksiazki z³ote ksiazki - Zlote Mysli Klucz do umysÅ‚u klienta

Klucz do umysłu klienta

Witaj! Jeżeli zajmujesz siÄ™ sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejÄ™tnoÅ›ci w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć siÄ™

Co różni genialnych sprzedawców
od nieudolnych akwizytorów?

Jeżeli zapytam CiÄ™, czy to w ogóle możliwe, aby można byÅ‚o sprzedać wszystko (prawie) każdemu klientowi, to prawdopodobnie uÅ›miechniesz siÄ™ sceptycznie i pomyÅ›lisz, że gdzieÅ› już to sÅ‚yszaÅ‚eÅ›. Rozumiem CiÄ™. Mam Å›wiadomość, że w każdym miesiÄ…cu powstajÄ… książki, organizowane sÄ… kursy, w których dokÅ‚adnie tego typu obietnice możesz usÅ‚yszeć.

Czy nie wydaje Ci siÄ™ jednak skuteczny schemat sprzedaży, w którym:

Krok 1 Docierasz do umysÅ‚u klienta i odkrywasz klucz, którym posÅ‚uguje siÄ™, gdy podejmuje decyzje?

Krok 2 Używasz "klucza", perfekcyjnie diagnozując jego potrzeby?

Krok 3 Dajesz klientowi dokładnie to, czego potrzebuje i z sukcesem zamykasz sprzedaż?

Sprzedaż bezpoÅ›redniaJak przejść od NIE do TAK w sprzedaży? 

Czy gdzieÅ› w gÅ‚Ä™bi Twojego umysÅ‚u nie rysuje siÄ™ teraz sytuacja, w której o wiele Å‚atwiej i częściej możesz uzyskać TAK w sprzedaży? No i wszystko byÅ‚oby fantastycznie, gdyby nie jeden brakujÄ…cy element tej ukÅ‚adanki. Tym elementem sÄ… pytania, które być może zadajesz sobie teraz:

 

  • jak odkryć kod, za pomocÄ… którego klienci podejmujÄ… decyzje o zakupie, inwestycji czy czymkolwiek w swoim życiu?
  • skÄ…d czerpać pomysÅ‚y na takie przeprowadzenie rozmowy z klientem, aby opowiedziaÅ‚ nam o sobie wiÄ™cej?
  • jak pytać o potrzeby podczas rozmowy telefonicznej, skoro w 80% przypadków sÅ‚yszysz nie, dziÄ™kujÄ™, nie jestem zainteresowany ofertÄ…?

 I tutaj dochodzimy do sedna. Nie wiem dokÅ‚adnie, o ile procent możesz zwiÄ™kszyć swoje wyniki sprzedaży, poznajÄ…c "Klucz do umysÅ‚u klienta". Trudno okreÅ›lić mi, o ile częściej usÅ‚yszysz TAK podczas rozmów handlowych. Wiemy natomiast jedno. PosiadajÄ…c umiejÄ™tność perfekcyjnego diagnozowania potrzeb swoich klientów, możesz wejść na zupeÅ‚nie inny poziom:

  • wyników sprzedaży,
  • satysfakcji z pracy,
  • osiÄ…ganych dochodów .

PosiadajÄ…c tÄ™ jednÄ… umiejÄ™tność, masz okazjÄ™ zamykać tyle transakcji, ile chcesz. Wiesz dlaczego? StosujÄ…c zasady zawarte w książce "Klucz do umysÅ‚u klienta", to Ty prowadzisz, TY zadajesz pytania i wiesz, co w wypowiedzi Twojego rozmówcy może być wytrychem, który pozwoli Ci przeniknąć do jego umysÅ‚u. Zanim przejdziesz do formularza i rozpoczniesz przygodÄ™ z nowym stylem w sztuce sprzedaży, posÅ‚uchaj 

Co wyróżnia tÄ™ książkÄ™ spoÅ›ród innych publikacji
na temat sprzedaży?

Fundamentalna różnica to konkretnie jedna umiejÄ™tność opisana z najmniejszymi szczegóÅ‚ami. Jedna umiejÄ™tność, bez której tak naprawdÄ™ sprzedaż staje siÄ™ loteriÄ… i szarpaninÄ… z klientem. TÄ… umiejÄ™tnoÅ›ciÄ… jest sztuka perfekcyjnego odczytywania potrzeb klienta i dawania mu dokÅ‚adnie tego, czego chce. Nie znajdziesz tu 50-stronicowych wstÄ™pów i niepotrzebnych nikomu opisów podstaw sprzedaży. Masz natomiast 172 strony o tym, jak z chirurgicznÄ… precyzjÄ… docierać do czuÅ‚ych punktów w umyÅ›le klienta. Punktów, w których decyzja z NIE zmienia siÄ™ na TAK. 

 Po przeczytaniu książki "Klucz do umysÅ‚u klienta" :

  • Sprzedaż bezpoÅ›redniadowiesz siÄ™, jakÄ… przewagÄ™ da Ci umiejÄ™tność perfekcyjnego odczytywania potrzeb klienta;
  • odkryjesz, jak fundamentalnie zmieniÄ… siÄ™ Twoje zyski, gdy postawisz na jeden z najbardziej lekceważonych elementów sprzedaży bezpoÅ›redniej;
  • odkryjesz i dowiesz siÄ™, jak dziaÅ‚a 14 zÅ‚otych zasad sprzedaży opartej na potrzebach klienta.
  • poznasz prawdziwÄ… szkoÅ‚Ä™ zadawania pytaÅ„, które naprowadzÄ… Twojego rozmówcÄ™ na korzystnÄ… dla Ciebie decyzje;
  • stosujÄ…c siÄ™ do wskazówek autora, staniesz siÄ™ mistrzem aktywnego sÅ‚uchania, które pozwoli Ci sprzedawać jeszcze wiÄ™cej;

 i wreszcie:

  •  zyskasz przewagÄ™ nad konkurencjÄ…, stosujÄ…c jeden z najbardziej lekceważonych przez sprzedawców elementów rozmowy handlowej.

 Czy KLUCZ do umysÅ‚u klienta może mi pomóc
w sprzedaży i negocjacjach?

MyÅ›lÄ™, że jeżeli nadal czytasz ten tekst, to jednym z pytaÅ„, które zadajesz sobie podÅ›wiadomie, jest to, czy w Twoim przypadku, w Twojej branży ta idea siÄ™ sprawdzi. Oto tylko kilka przykÅ‚adów, gdzie wiedza zawarta w tej publikacji może wprowadzić CiÄ™ na inny poziom:

  • skuteczność w sprzedaży;
  • satysfakcja z pracy;
  • zarobki.

 Produkty finansowe – sprzedaż w tej branży to tak naprawdÄ™ delikatna sprawa. Tutaj wieloletnie sukcesy odnoszÄ… tylko mistrzowie sprzedaży. Czy możesz im dorównać? OczywiÅ›cie. Wystarczy, żebyÅ› robiÅ‚ to samo co oni w taki sam sposób. Opis tych procesów znajdziesz w książce. To wÅ‚aÅ›nie m.in. ta branża pokazaÅ‚a, że perfekcyjne "odczytanie" klienta to sekret sprzedaży na zasadach WIN–WIN.

Negocjacje z partnerami biznesowymi – jeżeli prowadzisz wÅ‚asny biznes, wiesz doskonale, że wÅ‚aÅ›nie podczas negocjacji zapadajÄ… decyzje, które znaczÄ…co wpÅ‚ywajÄ… na sytuacjÄ™ finansowÄ… Twojej firmy. Wyobraź sobie, że podczas kolejnych rozmów to Ty bÄ™dzie wiedziaÅ‚, jak sÅ‚uchać i w jaki sposób odkryć, czego tak naprawdÄ™ chce Twój rozmówca. Gdy dodasz do tego umiejÄ™tność znalezienia sÅ‚abych obszarów Twojego partnera w negocjacjach, masz tak naprawdÄ™ przed oczami wygranÄ… w (prawie) każdych negocjacjach.

E-biznes –  żeby wszystko byÅ‚o jasne. Ta książka opisuje zastosowanie technik diagnozowania potrzeb klienta w sprzedaży bezpoÅ›redniej. Jeżeli jednak weźmiemy pod uwagÄ™, że bez badania potrzeb biznes internetowy nie ma szans powodzenia, masz okazjÄ™ dogÅ‚Ä™bnie poznać tÄ™ idÄ™ i stosować jÄ… choćby od dzisiaj.

 Gdyby potrafiÅ‚ to każdy sprzedawca, to...

Badania dowiodÅ‚y, że potrzeby klienta różniÄ… siÄ™ o d tego, co ujawnia siÄ™ rzeczywiÅ›cie podczas rozmowy handlowej. Gdyby każdy sprzedawca potrafiÅ‚ zdiagnozować te potrzeby, mielibyÅ›my codziennie wiÄ™cej sprzedanych produktów, usÅ‚ug itp. – problem w tym, że aby dotrzeć do tego, co chce naprawdÄ™ klient, musisz mieć klucz, wytrych, szyfr. Książka Jana Batorskiego pokazuje nie tylko, czym jest ten klucz, ale co najważniejsze, opisuje, jak zastosować tÄ™ wiedzÄ™ podczas rozmowy z klientem.

Mirosław Skwarek, autor bloga PerswazjaWSprzedazy.pl


 Czy zatem można zamknąć (prawie) każdÄ… transakcjÄ™
i czerpać radość z sukcesu w sprzedaży?

Sprzedaż bezpośredniaMoże brzmi to niewiarygodnie, ale odpowiedź na to pytanie jest bliżej, niż myślisz, ta odpowiedź jest zawarta w tej książce. Dlaczego miałbyś nam wierzyć? Są przynajmniej dwa powody.

Autor książki zajmuje siÄ™ sprzedażą już od wielu lat i to wszystko, o czym mówi, sprawdziÅ‚ w warunkach rzeczywistej sprzedaży. Im częściej próbowaÅ‚, tym lepsze osiÄ…gaÅ‚ wyniki. Aż do momentu, w którym system diagnozowania potrzeb klienta mógÅ‚ być opisany. Efekt ten otrzymujesz w postaci tej książki.

Po drugie, gdybyÅ›my nie wiedzieli, że ta publikacja nie daje tego, co obiecuje, nie dawalibyÅ›my Ci 100% wiecznej gwarancji. Możesz po prostu sprawdzić tÄ™ książkÄ™. PomyÅ›l w taki sposób. Przeczytaj tÄ™ publikacjÄ™ i daj sobie tydzieÅ„, dwa, miesiÄ…c na zbadanie, czy tymi metodami dotrzesz do potrzeb klienta. Jeżeli nie zaczniesz częściej sÅ‚yszeć: tak, chcÄ™ ten produkt, tak kupujÄ™, jeżeli Twoje wyniki nie zmieniÄ… siÄ™, to po prostu napiszesz do nas, a my zwrócimy Ci zainwestowanÄ… sumÄ™.

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

JesteÅ›my pewni jakoÅ›ci wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. JeÅ›li zakupiony ebook nie speÅ‚ni Twoich oczekiwaÅ„, bÄ™dziesz mógÅ‚ go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskujÄ…c 100% zainwestowanych w niego pieniÄ™dzy

 Ostateczne OSTRZEÅ»ENIE!

Mamy tylko dwie proÅ›by. Przeczytaj tÄ™ książkÄ™ do koÅ„ca i wypróbuj różne metody odczytywania potrzeb klienta. Stosuj tÄ™ wiedzÄ™ i sprawdzaj, co w Twoim przypadku przynosi efekt. Aha, muszÄ™ CiÄ™ ostrzec albo pocieszyć. W tej publikacji znajdziesz dziesiÄ…tki podpowiedzi oraz sposoby wpÅ‚ywania na różnych klientów. Na poczÄ…tku ta ilość rozwiÄ…zaÅ„ może CiÄ™ przerazić, myÅ›lÄ™ jednak, że jeżeli zależy Ci na wynikach, z przyjemnoÅ›ciÄ… podejmiesz to wyzwanie. Zamów "Klucz do umysÅ‚u klienta" i zacznij sprzedawać wiÄ™cej!