Wspaniale ksiazki z³ote ksiazki - Zlote Mysli Spotkanie z klientem

Spotkanie z klientem

Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:

Dlaczego klienci nie kupujÄ… od Ciebie?

Jest wiele bardziej i mniej istotnych elementów, które w caÅ‚oÅ›ci skÅ‚adajÄ… siÄ™ na proces sprzedaży bezpoÅ›redniej. PracujÄ…c jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmujÄ…c siÄ™ MLM lub prowadzÄ…c wÅ‚asnÄ… firmÄ™, wykorzystujesz ten proces. Zapewne nie bÄ™dziesz mieć problemów z wymienieniem tych elementów.

Jest jednak wÅ›ród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży – to rozmowa z klientem. JeÅ›li wszystkie inne elementy, które jesteÅ› w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, niewiele na tym zyskasz, jeÅ›li nie nauczysz siÄ™ skutecznie przekonywać klienta do swoich racji. Jak tego dokonać, dowiesz siÄ™ wÅ‚aÅ›nie z publikacji Artura Wojciechowskiego „Spotkanie z klientem”.

Metoda „Kup pan cegÅ‚Ä™” nie wystarczy, jeÅ›li poważnie myÅ›lisz o sukcesie w sprzedaży

Od powodzenia rozmowy z Twoim klientem zależą Twoje
zyski, to wÅ‚aÅ›niprzygotowaniee w tym momencie bowiem najczęściej dochodzi do zamkniÄ™cia sprzedaży, na którÄ… zÅ‚ożyÅ‚y siÄ™ wszystkie poprzednie etapy. Warto zatem solidnie do takiego spotkania siÄ™ przygotować.

MajÄ…c jakiekolwiek doÅ›wiadczenie w sprzedaży, zapewne wiesz już, że w zdecydowanej wiÄ™kszoÅ›ci wypadków nie wystarczy po prostu powiedzieć: „Kup, bo warto”. Twoim zadaniem jako sprzedawcy jest:

  •  NawiÄ…zać nić porozumienia z klientem i sprawić by CiÄ™ polubiÅ‚. Każdy z nas na co dzieÅ„ kupuje. Czy kupiÅ‚byÅ› cokolwiek od obcej osoby, do której nie masz zaufania lub w jakiÅ› sposób odpychajÄ…cej? Zanim zatem przejdziesz do sprzedaży produktu bÄ…dź usÅ‚ugi, najpierw musisz „sprzedać” siebie i sprawić, by klient chciaÅ‚ z TobÄ… rozmawiać.
  • Stworzyć atmosferÄ™ sprzyjajÄ…cÄ… sprzedaży. Czym innym jest spotkanie ze znajomymi, a czym innym spotkanie z klientem – zapewne masz tego Å›wiadomość. Obydwa powinny być przyjemne, jednak ich cele sÄ… różne. Naucz siÄ™ zatem tworzyć miÅ‚Ä… atmosferÄ™, która jednoczeÅ›nie bÄ™dzie sprzyjać interesom i osiÄ…gniÄ™ciu Twojego celu.
  • Zbadać potrzeby klienta. By mieć szansÄ™ na dokonanie sprzedaży, najpierw musisz dowiedzieć siÄ™, czego Twój klient naprawdÄ™ potrzebuje i mu to uÅ›wiadomić. PamiÄ™taj, że nie zawsze klient jest Å›wiadomy faktycznych potrzeb i nie zawsze te, o których sam mówi, sÄ… potrzebami rzeczywistymi.
  • Rozpoznać sygnaÅ‚, w którym Twój klient jest gotowy do zakupu. To kluczowy moment każdej rozmowy. JeÅ›li przejdziesz do sprzedaży za wczeÅ›nie – zniechÄ™cisz swojego klienta. JeÅ›li z kolei bÄ™dziesz za bardzo zwlekać, Twój klient może siÄ™ rozmyÅ›lić, zanim przejdziesz do konkretów. 

„Spotkanie z Klientem” to poradnik skupiony na tym, jak
skutecznie przeprowadzić rozmowÄ™ handlowÄ….UÅ›cisk Znajdziesz w nim szczegóÅ‚owÄ… wiedzÄ™ na temat każdego kolejnego kroku – od przygotowania do spotkania, po zamkniÄ™cie sprzedaży. Opisane w nim zostaÅ‚y także metody postÄ™powania dla różnych wariantów, w zależnoÅ›ci od rozwoju sytuacji na spotkaniu.

NajwiÄ™kszym atutem tej wiedzy jednak, jest to, że każdy opisany sposób i metoda zostaÅ‚y sprawdzone w praktyce przez Autora, w Polskich realiach. Artur Wojciechowski wykuwaÅ‚ tÄ™ wiedzÄ™ krok po kroku przez ponad 15 lat swojej kariery sprzedawcy, doradcy finansowego i trenera sprzedaży. Zatem masz caÅ‚kowitÄ… pewność, że wiedza, którÄ… tu znajdziesz, jest gotowa do wcielenia w życie niemal od zaraz.

 

Dla kogo jest ta publikacja?

Każdy z nas jest w pewnym stopniu sprzedawcÄ…. Na co dzieÅ„ sprzedajemy wÅ‚asne idee, przekonujÄ…c do swoich racji wspóÅ‚pracowników, znajomych czy rodzinÄ™. Jednak sÄ… pewne grupy, które na tej publikacji skorzystajÄ… zdecydowanie najbardziej:

  • PoczÄ…tkujÄ…cy i przyszli sprzedawcy. JeÅ›li należysz do tej grupy, potraktuj tÄ™ publikacjÄ™ jak przewodnik, który niemal „za rÄ™kÄ™” przeprowadzi CiÄ™ przez wszystkie kroki rozmowy z klientem – od przygotowaÅ„ do sukcesu w finale. DziÄ™ki temu bÄ™dziesz w stanie przećwiczyć każdy z elementów, zanim udasz siÄ™ na ważne spotkanie.
  • DoÅ›wiadczeni sprzedawcy. BÄ™dÄ…c sprzedawcÄ… z doÅ›wiadczeniem, posiadajÄ…cym wÅ‚asne wypracowane metody, potraktuj tÄ™ publikacjÄ™ jako przydatne kompendium wiedzy, dziÄ™ki któremu bÄ™dziesz mógÅ‚ przeanalizować wÅ‚asnÄ… Å›cieżkÄ™ spotkania i usprawnić jÄ…. Zapewne wiesz doskonale, że rozwijanie i poprawianie umiejÄ™tnoÅ›ci jest w sprzedaży ważne. Bez wzglÄ™du na to, na jakim etapie kariery jesteÅ›.
  • WÅ‚aÅ›ciciele firm. ProwadzÄ…c wÅ‚asnÄ… firmÄ™, zapewne niejednokrotnie spotykasz siÄ™ i rozmawiasz z aktualnymi i potencjalnymi klientami – to element Twojej pracy. Naucz siÄ™ zatem wykorzystywać możliwoÅ›ci spotkaÅ„, zdobywajÄ…c nowych klientów, a tym samym zwiÄ™kszać zyski swojej firmy.

 

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
Kliknij, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

JesteÅ›my pewni jakoÅ›ci wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. JeÅ›li zakupiony ebook nie speÅ‚ni Twoich oczekiwaÅ„, bÄ™dziesz mógÅ‚ go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskujÄ…c 100% zainwestowanych w niego pieniÄ™dzy


Czego jeszcze dowiesz siÄ™ z tej publikacji?

  • Rozpoznasz swój styl sprzedaży i dowiesz siÄ™, jak sprzedaż partnerska pozwoli Ci poprawić Twoje efekty.
  • Nauczysz siÄ™ odpowiednio przygotowywać do spotkania i wyznaczać cel rozmowy.
  • Dowiesz siÄ™, jakie sÄ… grupy potrzeb klientów i która z nich poprzedza wszystkie inne.
  • ZdobÄ™dziesz umiejÄ™tność zadawania pytaÅ„ badajÄ…cych faktyczne potrzeby klienta.
  • Poznasz typy klientów oraz metody postÄ™powania z każdym z nich.
  • Dowiesz siÄ™, jakie bÅ‚Ä™dy najczęściej popeÅ‚niane sÄ… w trakcie rozmów handlowych oraz co zrobić, by ich uniknąć.
  • Nauczysz siÄ™ odpowiedniego prezentowania swojego produktu, tak aby klient chciaÅ‚ o nim sÅ‚uchać.
  • Dowiesz siÄ™, jak zamykać sprzedaż, a także poznasz mity z tym etapem zwiÄ…zane.
  • Poznasz sposoby na uzyskiwanie od klienta zgody na sprzedaż oraz zobowiÄ…zania do dÅ‚ugoterminowej wspóÅ‚pracy.

„Spotkanie z klientem”, to swoisty niezbÄ™dnik dla każdego, kto odbywa rozmowy handlowe. DziÄ™ki praktycznej wiedzy ujÄ™tej w tej publikacji w krótkim czasie nabÄ™dziesz i usprawnisz swoje umiejÄ™tnoÅ›ci zwiÄ…zane z ostatnim krokiem w procesie sprzedaży. PoprawiajÄ…c skuteczność swoich spotkaÅ„, wprost zwiÄ™kszasz swoje comiesiÄ™czne zarobki. Wszystko, co musisz zrobić, by tego dokonać, to zainwestować w tÄ™ publikacjÄ™ i wcielić tÄ™ wiedzÄ™ w życie.